they dance like it's the end of the world

HEj!

Åkte trött till skolan och gjorde samhällsprovet.. hoppas jag inte behöver göra om då blir jag lite arg. Sen flöt det på med musikprov och rep inför vårt åh,så viktiga uppspel om en vecka.. och avslutade dagen med prov i engelska. Har lämnat in PM:et i samhäll också. Rolig dag. Verkligen.
Fick även en mycket trevlig nyhet idag. Jag är pollenallergiker verkar det som. Troligen är detta anledningen till att jag bli allmänt skum på våren.


Min Största Fiende! (dramatiska toner från typ en orgel)


Kommentarer
Postat av: emma

haha usch nej inte lätt för alla pollenallergiker nu

2009-05-05 @ 18:25:02
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0