sådärja!

Fick lite skäll av Elin, Julia och Nora för extremt dålig uppdatering här på min ääählzkahde blogg. Kan sammanfatta helgen för intresserade:

Fredag: Var med hela femman en kort, men trevlig stund. Åkte hem till Mimmi med Agnes och pratade. Allt kändes som förut, bara att vi var lite äldre och hade varit med om lite mer sen vi började umgås vi tre på riktigt. Däckade hemma hos mimmi framför SATC då klockan bara var runt tolv. (jag börjar bli sjukligt gammal)

Lördag: Vaknade hos Mimmi förvånandsvärt nog. Åkte och jobbade några timmar och Mimmi kom och hälsade på. Jag var tyvärr inte det roligaste sällskapet då det var fullt upp på jobbet. Vi satte oss på en bänk i solen innan vi gick hem till mig. Mimmi lyckades på något mirakulöst sätt lägga sig på sina fina solglasögon vilket ledde till ett besök på Åhléns som ledde till ett besök på Sandy's. Som slutade med att vi sällskapade till byn med emma och korre.

Åkte hem till enäggen och åt middag. Åkte hem till Jennifer där vi åkte vidare på galej utåt helvete. Nästan gamla hemtrakter. Hade förvånansvärt kul, tänkte att det skulle bli trist, att jag var sjuk och trött. Men det blev skoj (= Jag och korre dansade hela natten.

Söndag: Hysteriskt trött. Sov själv i josses underbara dubbel-madrass-säng. Hon är så snäll mot mig. La mig sedan och började läsa den fjärde twilight-boken "Så länge vi båda andas" . Har nu läst 489 sidor ur den. Så jävla bra. Jag är ganska förälskad i Stephenie Meyer nuförtiden. Åkte hem från enäggen och var trött. (Oklart varför)

Nu ska jag läsa ut den. Hoppas någon orkar läsa min otroliga uppdatering här nu. Har lagt ner mycket kärlek i mina ord.
puzz!



Kommentarer
Postat av: e

underbara ord från en så söet liten bellah (: <3

2009-05-11 @ 22:13:54
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0