neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Hej !
Nu är valborg över. Och det blev väl inte sådär vuxet som jag föreställt mig hur vi skulle fira att våren är kommen. Det blev kul iallafall (:
Gick ut och förlorade pizzahut-oskulden med Emma, Korre och Ghazal. Sen lämnade Ghazal oss och vi åkte till Riddarholmen och kollade på en eld! wiii, coolt- Vi lyckades efter ett tag träffa Nora, Lilian och Ellen också. Och sen några fler. Men det slutade med att jag, emma, korre, lilian, nora och ellen va hemma hos noriz. Där myste vi och dansade. Sen delade vi upp oss lite och jag, emma, josse åkte hem till nån kille utåt helvete (hässelby med andra ord). Det va rätt najs ändå. 

Fyllemat intogs givetvis på lövli donken och vi kom inte i sängs förrän sentsent. Vaknade trött och när pappa frågade vad jag drack igår svarade jag snällt koskenkorva (ibland måste man ju få dra till med en liten lögn)  

Nu vet jag inte riktigt vad som händer här. Kanske kommer mimmi och korren hit ? Kommer tid, kommer råd. puzz!

Kommentarer
Postat av: e

hahaha, du är såå skoeen vännen min!

saknar dig!!

2009-05-02 @ 19:34:00
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahaha seröst, sa du att du hade druckit koskenkorva ? :P

2009-05-03 @ 14:58:38
URL: http://disorders.blogg.se/
Postat av: rebecka

Ja.. Jag och pappa brukar prata om sprit och vi är särskilt förtjusta i just koskenkorva ( :

2009-05-03 @ 15:24:57
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0