090504

Galet mycket plugg. Idag gick jag på en lektion av tre (framsteg i karriären på torpet) Var hemma till klockan ett och pluggade. Nu har jag ett PM färdigskrivet, engelska glosor inne i huvudet och lite kunskaper om samhället (FN är en organisation... det är väl EU också.. nånting viktigt heter parlament) plus lite kunskaper om musikteori (Dur och moll heter ackorden och pianon är svartvita) Känner mig löljligt duktig! Hoppas att inte allt går åt helvete imorgon bara.

Tre prov och en inlämning, wii! I'm looking forward to it. puzzwe. Nu ska jag och samhällshäftet krypa ner i sängen och mysa lite. <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

låter galet myyzigt med samhälle assååå

2009-05-04 @ 23:32:24
URL: http://disorders.blogg.se/
Postat av: Korree

va duktig du är gulle :D:D

2009-05-05 @ 12:03:52
Postat av: Korree

va duktig du är gulle :D:D

2009-05-05 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0