stjärnorna finns här

Otroligt seg dag. Känns som en normalitet i mitt liv just nu.. the life-style of k-toorps lessons yäh (extremt begåvad i engelska är jag)
Iallafall, igår var det suuupermyz hos julia med elin och nora. Gillar dom asså, sjukt mycket umgås vi fortfarande. Dagen var tröööött. Åkte in på spanskan till stan och kollade lite grejer och efter skolan köpte jag lite grejer.




Undre bilden var det som jag köpte idag (=
Kjol - Monki 100 :-
Tröja - Monki 180 :-
Skor - H&M 98 :-


Dom andra två par skorna är från DinSko och H&M.
Kände för att köra lite jag-är-så-modeintresserad-och-köper-alltid-senaste-fuuuucking-nytt! Inte särskilt realistiskt men spillerill. Nu borde jag göra svenskan.. var ju inte på lektionen i måndags. Nya mål blir att gå på alla lektioner, göra läxorna och plugga till proven. Börjar lata mig alltför mycket.. men det är lite skolans fel. Lite.

Kommentarer
Postat av: e

du köpte altså mer!! allt ser ju jättefint ut gumms , JAG LÄNGTAR TILL VÅÅÅREEEN :D

2009-03-25 @ 19:50:06
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag känner att vår skolmotivation ligger på ungefär samma nivå. sweeet.

2009-03-25 @ 21:43:42
URL: http://disorders.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ocksååå haaa doom svaaartaaaa! Förbered dig på tvilling-varning i sommar, för här ska härmas!

2009-03-27 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0