söndagsångest

Igår var det Liidiiingööö som gällde. Jeez säger jag bara. Snackade med vissa killar som hade det där jag-har-rätt-mycket-pengar-hemma-i-pojkrummet-och-mamma-å-pappa-ger-mig-alltid-precis-det-jag-vill-haaaaa-utseendet, ni vet? uuhja.

Känner mig lite otrogen mot vänner förresten. Elin, du skulle aldrig lånat mig OC (= Nej nuu ska jag fortsätta titta.. har varit extremt produktiv idag. Agnes har varit här. & jag har pratat i telefon med Nora. åjustja! Nu kom jag på att jag skulle träffat Linn och Emilia nu ikväll. Men äh. Aaaj feeel siick


imorgon är det måndag
å n g e s t

Kommentarer
Postat av: mimmi

liiidingöööö. kände du dig hemma där bellish ? hehe (syftar på dialekten, inte mktpengarsyndromet) :P

2009-03-22 @ 22:36:05
URL: http://disorders.blogg.se/
Postat av: b

kuuuuwl att alla langar den dissen på mitt språk, jag känner mig kränkt! ..|=

2009-03-23 @ 21:19:36
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0