friday night

mmmhh. helg! Om exakt en vecka åker vi till köpenhamn, väärldens bästa femma kan bara bli tööntigt kul på alla sätt och vis. Baggen den lyckosten är i Berlin nu och värmer upp, saknar henne redan ju!

En skön dag idag. Först till läkaren, pga foten (nu haltar jag som aldrig förr + att jag försöker upprätthålla en gnutta värdighet med dom toffel-liknande, svarta, fula, sandalskorna jag tvingas ha på mina stackars fötter) Iallafall på den ena, funderar på att sätta på mig en annan sko på den andra foten, jag ser ju redan smått missbildad ut och som Nora brukar säga så kan man lika gärna köra på ordentligt. Sant, så sant.
Efter sjukbesöket väntade skolan och våra allas älskade flashfilmer. Pillade lite på min innan jag lämnade in den, nu är det äntligen över, wii. Sen mötte jag gympaläraren i korridoren, sa att jag inte tänkte komma på lektionen och gick hem. Vid klockan 11 ungefär, me love torpet mucho macho.

Sen kom Valentina, Emma, Korre, mycket niiice. När dom gått kom Nora och Lillian, också niiiice. Nu ska jag kila ner och träffa Emma, Mimmi, Jennifer och fika. Inget gaalej idag alltså, det är ju inplanerat tills imorgon, men Nora ska tydligen barnvakta sin lillebror hela dagen + kvällen, så vi får väl se hur det går. Jag kan inte vara ifrån henne en hel dag. Det går INTE. Bara så ni vet.

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mimmi

köpenhamn förfaaan! hoppas ni hade mys på 60, själv är man så förjävla slut så jag chillla hemma ist. pösss

2009-03-27 @ 22:28:01
URL: http://disorders.blogg.se/
Postat av: Anonym

snuttan, det är ömsesidigt!!

2009-03-28 @ 11:50:55
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0