dirty mouth

Hej och håå.
Fredagen är kommen. Slutade skolan halv 10 imorse och åkte hem till Noriz med Elin. Julia joinade också sedan.. och NEJ vi har inga andra kompisar än oss själva!!!

Iallafall. Fikade med Mimmi (annan kompis!!) och nu sitter vi här hemma hos mig och laaaanar OC *hej serieberoende*
jovars.. feezt imorgon, wääej.


OC och mimmi kallar på mig. Jag är kär i tönt-seth-cohen.. om någon undrar. Jag är också lite tänd på Sandy faktiskt.. (ni vet pappan) ohmygod.. ÄLSKA äldre män.. mhmhmhhhh.. hmm..hmhmhhhmm. . . . oj nu kom jag visst av mig! vi hörs vänner, sup inte skallarna av er ikväll.. eller jo förresten, den som har chansen borde göra det, puzz! (=

Kommentarer
Postat av: mimmi

mmmh... SETH COHEN. och ryan såklart

2009-03-21 @ 15:35:24
URL: http://disorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0