090607

Fredags: Var hemma hos Gustav med Femman, Teo och Martin. Vi drack vitt vin ur stora vinglas, kedjerökte, dansade som nykläckta fjortonåringar och pussades. Det var faktiskt en väldigt mysig kväll och vi var på bra humör när Martin körde ner oss till stationen.

Lördags: Vaknade upp i sällskap av Emma, Mimmi och Agnes. Vi drog oss åt olika håll under dagen. Rättelse: De tre drog iväg till sina olika saker, medan jag blev kvar hemma. Tog det bara lugnt under dagen och mötte sedan upp Nora för att åka till Julia. Där var det fixat, med jättegod middag och trevligt sällskap. Så småningom droppade det in lite folk och tillslut var vi nästan lika många som förra gången. Vi dansade med torpare och hade det allmänt bra. Jag och Nora begav oss hemåt relativt tidigt och imorse stod jag på jobbet klockan 12. Efter jobbet fikade jag med Nora och Julia. Det fanns en del att prata om sedan gårdagskvällen. Men det är ju så det blir ibland.

Imorgon tänkte jag faktiskt pallra mig iväg på alla lektioner. Det är ju sista "riktiga" dagen i ettan. Tisdag är ledig och onsdag är avslutning. Jag längtar till sommaren! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0