pluggz

Vaknade upp och hade minimal lust att gå till skolan.. somnade inte förrän ännu senare än vanligt och funderade på att bara lägga mig och sova bort dagen. Men på något sätt lyckades jag ta mig ner till tunnelbanan där det var fler sena från klassen (: Gick på en onödig mattelektion följd av en ointressant spanska, lunch och samhälle och sedan var det etnografiska. yäääh. Alla somnade nog till under den löjligt tråkiga guide-grejjen om indianer och jag kände bara att allt blev föööör jobbigt.

Som skönt va åkte jag, nora, elin och julia och fikade på Wayne's efteråt. Kom hem för en stund sen och borde verkligen sätta igång med plugget.. prov i antikens litteratur imorgon.. oj så motiverande.
Imorgon ska jag i alla fall träffa Agnes, det ska bli super (: Va alldeles för längesen vi var, bara vi två :)

Ska nog läsa lite i boken nu, är totalt såld på den alltså (; /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0