sorry babes

Hej på dig du glömda internetdagbok.
Har bara inte riktigt hunnit blogga ... busy people, ni vet. Nej, knappast, men men nu ääär jag här igen (antar att elin jublar)

Så. Vad har hänt sen sist? Jag och Nora lever livet här i lägenheten..tittar film, dricker te och myyyzzer.
yääh.

Skolan är löjligt tråkig som vanligt. Plugget börjar hota mig och det känns inte roligt. Men så är det ju ibland. Helgen var iaf rolig. Eller rättare sagt. Fredagen var rolig. Lustig, närmare bestämt. Tyvärr blev inte lördagen lika skoj som jag hoppats på, men det va inte festmänniskorna, fina huset, alkoholintaget (för mig) eller brist på trevlig musik och utklädnadernas fel. Utan något annat. PALLA vissa grejjer ibland alltså. Nåja, min irritation har lagt sig och ska nu se framemot kommande helg.

Idag har jag varit med Elin och Nora, underbara människor! Trodde då inte att jag skulle träffa några som passar mig så stört bra i gymnasiet, men det är bara å va glad för att dom orkar med mig :)

Nu lyssnas det på hoffmaestro och jag och N sitter inne på varsin dator på facebook och glädjs åt att bara kunna göra precis vad vi vill. wiho. Ikväll blir det gladiator, vilket tveklöst är bland det mest upphetsande jag och Nora sett.

Borde plugga också. Men oooorka.
Aja. Nåväl. Skaa blogga snart igen. proooomiiize. puuuuzzhej! /B

Kommentarer
Postat av: ellen

jag och erik har gjort slut... ville bara förmedla saken typ.

2009-02-03 @ 21:15:34
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: ellen

jag och erik har gjort slut.. bara så du vet .. typ..

2009-02-03 @ 21:18:33
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag och erik har gjort slut.. bara så du vet .. typ..

2009-02-03 @ 21:22:34
Postat av: Anonym

ja och erik har gjort slut.. bara så du vet ...typ..

2009-02-03 @ 21:58:07
Postat av: mimmmi

hahaha älskar ditt ordval "upphetsande" lööwya baby

2009-02-05 @ 20:38:45
Postat av: ellen

känner att jag uttryckt mig ordentligt med erik och mig här ovan.. kul att jag kan det här med bloggar och kommentarer trots några år i branchen... hahaha. Och ja våra datorer är verkligen MINI. Men lite söta sådär endå ;) PUSS

2009-02-07 @ 12:01:22
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0