och nu var helgen slut

Det är verkligen det mitt liv går ut på. Längta till helgen. Leva livet på helgen. Sörja att helgen är slut. Kul!

Den här helgen blev iallafall lyckad :)
Gårdagen var perfekt planerad. Det började med middag med Elin, Nora och Julia på en indisk restaurang. Vi firade Elin och Nora som nu är 17 år båda två, naajz. Efter det åkte jag och Elin på förfest hos Hanna innan vi åkte vidare till Davids 18års partajj. Det va riktigt kul faktiskt :)

Som alltid efter helgen mår jag just nu smått illa och sitter och snaskar på en isbit.. yäh. The break-up rullar på TVn och spanksböckerna ligger och hånar mig här bredvid. Men snart ska jag ta tag i det också.. Är inte särskilt taggad på preteritum provet imorgon tyvärr.

(Angående förra inlägget så råkade jag publicera det nyss.. några dagar för sent. Men är inte särskilt teknisk av mig, hääh)

Haaaaaaaaaa en treeeeeeeeeevliiiiig kväääääällll/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0