"jag orkar bara inte bry mig"

HEJ!
Nu ska här klagas igen.
För på onsdag är det spanskprov + uppsatsinlämning. Den där uppsatsen börjar verkligen irritera mig. Eller nej, det har den gjort från början. Nu börjar den göra mig allvarligt sinnesjuk. Bli inte förvånad om jag precis som bruden från Konstfack snart sitter inne på St Göran sjukhus avdelning för mentalsjuka.

Nu tänker jag ta en paus från mitt äckliga plugg och se Patrik 1.5. Jag ska låtsas att jag är en glad, trevlig bög med supersnygg träningsoverall och bortse från att jag egentligen är en sur, grinig och jobbig tonårstönt.


Hoppas ni har det trevligare! (:


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag har massa störigt plugg och är still sjuklig och allmänt trött på livet. jag har börjat överväga saker som hopp från broar, eller en helt vanlig överdos. wanna join me? höhö

2009-02-16 @ 19:16:23
Postat av: b

Om jag vill! Vi kör på en överdos och lyssnar på låten "join me in death"

2009-02-16 @ 21:42:48
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: Korran

Heej Bella (: jag måår fint är helt dränkt i plugg men förtränger gärna det genom att läsa din blogg istället, mycket trevligare!! pusss på dig

2009-02-16 @ 21:45:15
Postat av: b

koorrboll!

jag saknar dig, jag saknar dig!



pussdetsamma

2009-02-16 @ 22:06:18
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: m

bra!! har precis skrivit mitt avskedsbrev, nu kör vi. väntar i din port...

2009-02-16 @ 22:08:55
Postat av: Aggny

Men hörrni tjäjeeeerr, skolan ä ju livet, plugget dess mening. Känns livet hemskt, råder jag: upp med matte boken!!!

2009-02-17 @ 09:24:43
URL: http://unwritteen.blogg.se/
Postat av: mimmmmmi

hahahahahaha klockren kommentar aggyyy

2009-02-17 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0