090825

Kort dag i skolan. Åkte till nytorget och låg och slappa länge och väl. Sedan var jag bara med agnes och korre. Fina vänner är dom (:

Vi hade matematikB lektion idag. Vill genast säga förlåt till min omgivning, men jag förvandlas till en bitter arg dryg människa när jag måste fokusera tankarna på sannolikhetslära. Det är verkligen inte kul. En sak som däremot känns väldigt kul i mitt likgiltiga humör är att vi nu har bokat biljetter till Berlin :) Något att se framemot :D Andra saker som är trevligt för denna vecka:

- True Blood börjar sändas i SVT imorgon. Är hemligt kär i Alexander Skarsgård.

- På fredag ska jag och mimmi sitta på balkongen, kedjeröka cigaretter och prata oss igenom allt som går.  

- På lördag ska vi kanske hem till agnes och bara vara där och umgås och ha det trevligt (:

Imorgon är det idrottslektion. Jag fasar. Hoppas jag glömmer kläder, har ont i foten och att lektionen är inställd.


Snygga Audrey Tautou



Kommentarer
Postat av: mimmi

oh, vi ska ha trevligt på fredag!

och du, sannolikhetsläran är det lättaste i matteB..

och, True Blood är bäst! (har nördat mig fram till nånstans i andra säsongen) pöss

2009-08-27 @ 19:11:49
URL: http://disorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0