fly away

Sömn?Jag kräver                                                                 Språk?Jag behöver
ingen sömn                                                                          inget språk
Jag vrider mig på nålar                                                        med tiden på min sida
Om du var här                                                                     Om du var här
Om du var här                                                                      Om du var här
Om jag var där                                                                    Om jag var där
Om du var här                                                                      Om du var här
Idag, igår                                                                               Idag, igår



Kommentarer
Postat av: e

jag måste ärlig säga bella. jag fattar inte ? :O

2009-04-08 @ 02:34:32
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: b

Man kan inte fatta allt (du är blond)

2009-04-09 @ 00:53:55
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0