VART I STOCKHOLM LIGGER VÄRMDÖ?

hahahhahaha
matcher idag, kärrtorp-värmdö. Gick väl helt okej för oss fotbollsmässigt, inte för att man kollade särskilt mycket, men tror det blev 0-3 i lärarmatchen, 1-0 i tjejmatchen och 0-1 i killmatchen.
Men Kärrtorp hördes ju ändå mest på läktaren och det var ju själva poängen :)

Kände mig till en början smått obekväm i "stå-å-skrika-fula-saker-på-läktaren-rollen", men det slutade med att jag skrek som bara den och dansade och levde mig in i hela huligan-grejen. Kul hade vi iallafall :)



Till vänster: jag som mest galen :p Den andra bilden är Elin och Nora- världsbäst! Nu ska jag kolla på grey's anatomy.. för omväxlingens skull lixom :) pusspåer!/B

Kommentarer
Postat av: mimmmi

hahha hördes mest på läktaren ? ööööhhhhhh, eller inte :D vi ägde er både fotbollsmässigt och huliganmässigt :D

2008-09-19 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0