våra nya liv

heey bloggiiiz.
JA aggus! Bli en regelbunden bloggeer : p Tänkte att det kan vara vårt nya sätt att kommunicera med varandra nu när vår älskade stavan-period är gone. Då får man alla fall en lite blick om vad dom bästa sysslar med i sina nya rutiner.

Just nu segar jag lite. Har rensat ur hela garderoben vilket tog några timmar >< Idag ska femman ses vad jag vet, men sömntutorna kanske inte har stigit upp? Själv vaknade jag av mig själv halv 9 trots att jag är sjukligt trött .. nänu ska jag snurra runt ett tag till här på datorn. Jag borde verkligen skaffa ett jobb. trevlig dag! puz/B

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det gör jag!

2008-09-13 @ 14:22:17
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0