helg!

wonderful, det är fredag :)
Idag har jag varir i skolan, as usual och bland annat haft gympa. Softball hette saken som vi skulle köra och det var faktiskt helt okej, förutom att jag suger på att kasta boll, fånga boll och slå med typ bränbollsracket på boll. Annars var det vääldigt underhållande (:
Efter det drog jag, Nora och Elin hem till mig och åt innan det var dags för att gå på konstutställning. Jag tillhör en klass mediatöntar vilket förklarar att vi går på galleri på fredagseftermiddagen :p Bilderna var väldigt häftiga faktiskt, även fast dem var få. Temat var att polarisarna smälter så det fanns isberg, vatten, isbjörnar och fiskmåsar med på bilderna.

Slutade vid 12 och då gick jag, elin, nora och rebecca runt lite i närheten av mitt hem och sedan gick jag och rebecca upp till mig ett tag och kollade film. Lejonkungen 1 och The devil wears prada (;

Ikväll blir det lugnt hoppas jag, kanske lite gäster på besök. Nu tänkte jag börja kolla på vad mitt PM om  hållbar utveckling ska innehålla. very interesting! Trevlig helg på er! /B

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: vet inte, inte något jag tänkt på faktist :p

2008-09-12 @ 16:35:40
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0