helg agaain

Mimmi: säääkert! Du sa ju senast igårkväll att jag var mycket mer seriös huligan än du :p se bilden bara haha

JAaaa, nu är det helg igen, lallaaala. Igår hade jag inga planer alls när jag slutade skolan utan tänkte bara träna och gå hem och sova. Men istället ringde josse efter träningen och ville ses, sköj! Middag hemma hos henne med hennes nya classmates. Det var väldigt mysigt och dom va jättetrevliga :) Sen drog vi in till stan och tanto och mötte upp massa andra folk från deras skola, kände mig inte särskilt hemma fast både mimmi, emma, agnes och josie va där. Allt va bara lite kallt, segt och onödigt.. :p Så agnes och jag åkte hem vid halv tolv tiden. Sen sov jag länge och väl så skönt!

Idag ska vi va femman och sen ska jag träna innan familjen åker på nån middag.. lite synd att byta ut nån fest i värmdö mot en släktmiddag, menmen.. ha en trevlig loeerdagkväll! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0