en helt vanlig onsdag

Vaknar upp och tror under ett tag att det är fredag, därav känner jag mig ganska glad. Blir sedan irriterad när jag kommer på att det är onsdag, att alla mina kläder är fula och att mina skåpnycklar är borta.
Dagen blev ändå helt okej. Gick i skolan, tränade och just nu kollar jag på Idol :)

Vi hade föreningsinformation i skolan idag, och nu har jag gått med i fiskeföreningen. Kan tyckas skumt med tanke på att jag inte hållt i ett fiskespö sen jag var liten, men man kan ju ha intresse i andra saker rörande föreningen ;)

tääjk cär ,/B

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag trodde också det var fredag :o Fast idag torsdag..

Vaknade också upp och kände mig väldigt glad när jag sedan insåg att det bara var torsdag.... Jobbigt! ;)

Ha det bra! :D

2008-09-18 @ 21:47:33
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0