tyck synd om mig

Suck.
Idag hade jag planer på att träffa Ellen och Valentina då det va ett tag sen vi umgicks bara vi. Men nejnej, istället får jag feber och ont i halsen. wiho! Så nu blir det att ligga hemma hela dagen.
Har redan sett några avsnitt grey's anatomy, lite gossip girl och filmen de 101 dalmatinerna. Jag är så uttråkad.

Gårdagen var iallafall mysig :) Jessica hade tydligen bokat en annan restaurang än den hon tänkte på, menmen.. Sju stycken tjejer var vi som åt en jävla jättebuffé. Det fanns sushi, wok, friterade grejjer, glass och friterad banan! Just efterrätten var det bara Nora som gillade tror jag, haha! Men det andra var allafall gott.
Mätta och belåtna gick vi åt lite olika håll. Jag, Julia & Nora raggade partajj men det verkade inte hända särskilt mkt runt om i stan. Tillsut hamnade vi på en fest i Hornstull. Det var i princip bara killar (Noras umgängeskrets innehåller merparten killar)
Det va rätt segt, men iallafall skoj att träffa några av hennes polers.

Kom hem vid halv tolv tiden med mkt ont i halsen. Gick och la mig och frös som tusan vilket visade sig va feber. blä.

Ska nog kolla lite tv. pus/B

Kommentarer
Postat av: Barrebo

åh okej, men det låter ju super! gick inte alex också där?



haha, jag hörde det! hörde också att skorna var fastsydda i dräkten, vet inte om jag är så stolt över att känna honom då... :D

2008-10-30 @ 11:40:06
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0