perfect

hey bloggen!
Är på bra humör, hehe :) Av ngn anledning har jag gått runt hela dagen i tron om att det är fredag. Blev lite smått besviken när jag insåg att det inte är så.. men blev genast mkt glad igen :) För idag har jag dansat och kollat på grey's anatomy.
Jag älskar den serien, som ni nog redan vet, hihi :)

Imorgon blir det en lång dag i skolan, men efter den ska jag ut till byn. Var ett tag sen nu så det blir skoj. Ska träffa Valentina och Ellen , myysigt. Annars så händer det inte så mkt för mig i veckan, har en del plugg, men känner mig ändå glad :) lallalalaaa.. jovaaars, haree bäst :)
& vi får se ut som lodisar ett tag precis som emma sa, för vi ska faaan ha så kul i köpenhamn (: hm, måste fixa biljetter snart, snart! Fredag kanske? För då skulle väl vi träffas, mimmi&emma? ajaaa, puzpåer/B

Love is in the air, lallalaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0