lov, lov, strålande lov

yeey, :)
är på mkt bra humör då jag börjar halv tolv imorgon med en medialektion som inte lär ta alltför lång tid. & sedan börjar lovet.. ;)
Alla verkar ha längtat ett tag nu efter att komma bort från allt plugg, skolmiljön och kraven och istället sova och göra roliga saker :) Iförsej måste jag plugga en del på lovet också då lärarna lagt massa prov veckorna efter, men ändå. Det kommer inte bli stressigt :)

Imorgon väntar bak med Elin och Nora till Noras mammas födelsedag som jag har för mig är imorgon :p lite weird att baka till sin nya kompis mamma, men det ska bli skoj :) på kvällen har jag inte bestämt vad som ska göras men eventuellt en fika med bland annat Agnes som faktiskt åker till Spanien på lördag. Lyllos henne! Jag vill också bli brun och bada :) Menmen, ska bara vara så skönt att få va ledig så känner mig rätt nöjd. hihi.

Lördag är iallafall rejält inbokad med maskerad ;) Jag, Mimmi, Emma och Korran ska vara Turtles. Några av mina absoluta favoriter när jag var liten..
Neeejnu ska jag nog prata lite med mamma som inte varit hemma på nån vecka, bee happy! /B


Från vänster: Emma Mimmi Jag (med svärden..coolt) & Joesifajn


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tycker du? vad glad jag blir:D Nej jag var inte heller så insatt innan vi såg den här filmen, men det är väldigt intressant tycker jag! Hahaha det ska bli skitkul att se hur nis ka se ut på lördag förresten;)

2008-10-23 @ 22:24:52
URL: http://eidebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahah PRECIS sådär såg vi ut!! :D <33

2008-10-27 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0