grey's

åh, alltid lika bra, tkr att dt är skönt med lite nya avsnitt på nått sätt ;) it feels good.. jovaars. Imorgon ska jag gå lääänge i skolan, blääigt, men ska allafall träffa korran en stund efter skolan.
& på fredag ska jag va med Elin & Nora, så tyvärr Ellen kan vi inte hälsa på valen då.. :(
Men nån annan dag? Pratade också med henne idag och hon mår ju faktiskt bättre än förra operationen, så skönt :) !

Har naada cansada lust att blogga idag så ska nog ta en dusch nu istället, pushej! /B

Kommentarer
Postat av: ellen

Bra där fick jag värsta svaret i ett blogginlägg ;) Okej, vi får försöka hitta en annan dag då :)

Hälsa Nora (för Elin vet jag inte vem det är.. men hälsa henne också om du vill haha)

Pusss!

2008-10-23 @ 19:17:46
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0