blä

Även om jag gillar skolan så är det så seeegt att behöva pallra sig på måndagsmorgonen, men jaja, det är ju ett litet tag kvar allafall : ) + att jag börjar tjugo över 10 imorgon så rätt slappt är det ju trots allt..
Helgen har varit hur skön som helst, behövde en lugn helg med lite frisk luft höhö. Men det var otroligt skönt att komma tillbaks till staan.

Det känns myzigt att allafall få träffa hela femman på lördagkväll då det är femmans familys time hemma hos agz. Så skoj :) Men agnes ska jag iallafall träffa i veckan också :)
Det är lite underligt just nu allting här hos mig, men så är det ju ibland, hoppas folket därute inte är förvirrade. Njä, nu börjar gossip girl efter pausen igen! Älska det programmet alltså! hiih :)
& klockan 8 är det ju andra avenyn, yiiha! Som tur är finns det några få i min klass som kollar på det hehe, så man har ngn å diskutera alla åh så spännande intriger med alltså! : )

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0