went right back

Jahaja. Hela världen har gått och blivit sjuk förutom jag, eller allafall dom flesta. Lillebror är hemma från skolan, aggo klagar på sin hitills kortvariga sjukdom och när man går ner till ica blir man i princip bombad av baciller från kassörskans nysningar.

Men jag har klarat mig. Allafall idag. Fick VG på matteprovet också. thahhaallalaa. Är så nöjd med mig själv ;) Samhällskunskap prov idag också. Skrev massa skit om Sverigedemokraterna. Får se hur lyckat Jennie tyckte att det blev..

Ikväll ska mamma ha tjejmiddag & en av "tjejerna" har med sin fyra månader gamla bebis. Gissa om jag är glad! Ni som har pratat med mig på senaste tiden vet att jag har fått en liten bebis-mani. Vill typ ha en unge. Eller nej! Men funderar på att det är så gulligt och är så imponerade av unga mammor rent allmänt. Men herrejösses. Det ska väntas med. Länge och väl. Jag kan ju typ inte ens ta hand om mig själv ens :p
Det ska allafall bli gosigt att mysa med någon annans bebis, hehe.

joovars, ha en bra kväll!
Snart helg......... ( : /B

Kommentarer
Postat av: Barrebo

haha, jag får höra det rätt ofta! kom inte och säg att du också tycker det nu? :O

åååh va najs. då ska jag lyssna nudå. tanksi! :)

bebisar är förresten söta.

2008-11-26 @ 19:25:45
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Barrebo

meeen eller hur! fast jag brukar tänka att jag har hellre en deppig musiksmak än ett deppigt liv liksom. så kör på det mottot och allt will be just fine! :D

2008-11-26 @ 20:51:35
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0