we both stay out

Dagen är måndag vilket innebär en ny vecka suck men dagen har faktiskt inte varit särskilt jobbig :) Hade svenska, spanska och rörlig bild. Det är skoj med rörlig bild :) Tror att min grupp tar det hela ganska seriöst, men det är ju kul ;) På rasterna satt vi ute som vanligt, även om det var jäkligt kallt idag. Borde börja ta tag i pluggandet nu, ordentligt. Annars lär det inte bli de betyg som jag egentligen vill ha när kurserna är avslutade. En positiv grej allafall. Jobbade med foto ända fram tills höstlovet och idag fick jag omdömet på det, MVG- , okej, det där minuset kändes väl lite onödigt, men är ändå chockad att det blev så bra :) Var ju ganska svårt i början. Nu är det väl bara att försöka anstränga sig på resten av medieproduktionen.

Just nu lyssnar jag på 1973 med James Blunt. Väcker gamla minnen. :)
vi hörs/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat med median!! :D

2008-11-10 @ 20:59:48
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0