hjälp

Gårdagen var riktigt kul :) Är dock väldigt trött på grund av helgens lilla sömn och en del inblandning av alkohol. Vill inte gå till skolan imorgon, eller rättare sagt, jag orkar inte. 

jovars. Vaknade upp hemma hos Nora vid tio-tiden, vi gick och la oss vid 6 ungefär. När det bara var jag, Nora och Lillian kvar så kollade vi på Pocahontas. gamla minnen, även om alla lät rejält störda. Iallafall, har inte gjort särskilt mycket nämnvärt idag & nu ska jag iväg på fika med Valentina och Josefine, naajz. 60 som vanligt ;) 


Ha ett trevligt liv. . . . . . . . . . . . . .    /B

Kommentarer
Postat av: Barrebo

meeeen åh. vill också fika och ha tid för vänner. jag sitter och pluggar. har pluggat det senaste halvåret. my life suuuuuuuckssss!

2008-11-30 @ 19:37:43
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Aggan baggan

Bra att det va kul i går kväll!! själv låg man som en förstoppad gris i soffan. puuuss

2008-11-30 @ 19:48:02
URL: http://unwritteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0