godkväll mina vänner

Hey!
Skolan har tyvärr, tyvärr, tyvärr börjat igen.
Men som den duktiga människa jag är gick jag dit igår förhållandevis glad. På morgonen var svenska inställd och sedan behövde vi inte gå på spanskan så jag, Elin och Julia åkte hem till Elin. Det var mysigt :)
Vi pallrade oss tillbaka till skolan för en lektion i rörlig bild som var rolig. Hehe. Jag, Hanna och Henrik sprang runt och filmade och vi verkade vara några av dom få som gjorde lite crazy "intervjuer". Kul var det i alla fall. :)

Idag började dagen tidigt, gick upp halv sju & åkte iväg till skolan för en engelskalektion. Sedan var svenskan inställd idag igen & efter en lång lunch hade vi Datakunskap. Ge mig ett tråkigare ämne, snälla! Det finns inget värre tror jag.
Iförsig så sitter alla inne på facebook, men idag var jag så otroligt trött att inte ens det kändes skoj.
Vi fick iallafall sluta runt 2.

Tog tunnelbanan till gamla stan & fikade med Elin och Nora. Jag och Elin skulle plugga till provet i spanska som är imorgon och det gick faktiskt helt okej :) Efter lite rengöringsmedels-chai-latte och skratt begav vi oss hemåt.

Dagens baajsblä: Skolfotot kom idag. Jag vet att alla springer runt och säger att dom blev SÅ fula. Men ärligt talat. Ser jag ut sådär borde jag överväga självmord. Så hemskt var det. Usch. Vill inte ens tänka på det.

Dagens skojjeliskojskoj: Ugly Betty, Desperate Housewifes, låt mig drömmas bort i TV-världen laaalallalalalaalalalaaa.


& HALLÅ! gå in på bästavännen Agnes ,hon är nu back med en ny blogg. Lova mig att uppdatera lite oftare än nångång per månad!

taaakecaare/B

Kommentarer
Postat av: Emir

Hehe! Ja, Depp skulle ha varit högre upp, men han platsa inte pga mig ;)

2008-11-04 @ 18:40:40
URL: http://leopodus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0