your love is something I can not remember

Ni vet när man får en såndär jobbig förkylning som lixom tar upp all plats i tillvaron bara för att den är så irriterande och man hostar så äckligt och har så förbannat ont i halsen osv. Just då och där är det ju inte kul, men man vet ju att det kommer gå över. För tillslut gör det ju det, man blir frisk och glad igen. 

Men just det som irriterar mig i min tillvaro, här och nu, försvinner inte. Jag vääääääntar och väntar på att det ska tyna bort, avlägsna sig och sluta kännas. Men icke sa nicke som satt på en liten pinne. 

Kommentarer
Postat av: Korree

jävla Nicke, vad sägs om en kopp te eller något annat trevligt? puss

2008-12-07 @ 22:28:54
URL: http://www.korrees.bilddagboken.se
Postat av: b

det hade varit trevligt. Just nu vill jag bara fly från min familj och sitta i ditt rum och sova. puss

2008-12-08 @ 08:21:27
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0