yäähey

God afton.
Sitter här och msn:ar lite. För ovanlighetens skull faktiskt. Dagen har varit trevlig. Vaknade upp hemma hos mimmi, tog en dusch, kollade på ytterligare några sex and the city avsnitt och åkte in till staden med mumzen. Vi mötte upp emma och korre ganska snabbt. Jag köpte nyårsklänning på carlings. Hehe. Vi åkte in till stan och träffade Agnes. Strövade runt ett par timmar i stan. Jag och Josse åkte hem till mig och tog det lilla lugna innan hon åkte hem. Nu är hon påväg tillbaks hit. Väldigt mysigt att hon orkade med det tycker jag :) Har faktiskt saknat att få vara lite ensam med henne också. Blir såpass sällan man hinner ses bara två sådär.

Aja. Vi ska nog gå och fika. Gillar kvällsfikor även om det kanske är lite kallt ute nu? I annat fall får man väl sätta sig inomhus, hehe :)
Det ska bli kul på nyår också. Även om vi ska va och fooeeera lite hemma hos mig. Äh, det blir nog bra.
Ursäkta detta super seriösa inlägg. Det är ju totalt tråkigt och meningslöst inser jag nu. Men det är nog människor ibland också. Destruktivt värre.. hiihoo. pöss/B

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeeeeee

du är för bra bellii (: saknar diig, men vi ses ju imorgon gulleplutt

2008-12-29 @ 23:39:00
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0