when you try your best

Kunde inte sova inatt. Laaalalla. Inte särskilt förvånande.
Jajja, har iallafall sovit lite (; Men idag är det ju nattvolleyboll i skolan så lär inte få så mycket sömn inatt & imorgon ska vi på Movie Night, 3 filmer i raaad. Börjar klockan 24 och slutar 7 på morgonen. Hääärligt alltså (:
Kommer väl behöva sova hela lördagen, men då ska jag ändå bara baka julgrejjer med familjen. Men på lördagkväll blir det partaaj.. hehe.. kommer sluta med att jag & Nora och lite sprit sitter och kollar på Harry Potter.

Alltid något.

Nääjee ska börja fixa mig till skolan nu. Ha en naajz dag! /B


Kommentarer
Postat av: korrree

& jag med!:)

2008-12-11 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0