panik

Var är andra avenyn?!
Varje vecka måååste jag lixom kolla på alla tre avsnitt, trots att det är bland det sämsta jag någonsin sett på en TV..
& nu hittar jag det inte någonstans.. uuh, tänk om det har slutat.. hemska tanke.

Kan ju passa på att berätta vad jag har gjort idag, eftersom det är så många där ute i världens vrår som bryr sig. Jaa, idag har jag pluggat lite och sedan åkte jag in till stan med Nora och köpte lite julklappar. Har i alla fall en person avklarad nu.. suck. Jag ville bara köpa grejer till mig själv.. köpte jäättesnygga peace-örhängen :) Till mig dårå.. hehe.
Jag tror faktiskt att det blir ett peace-märke tatuerat om ungefär ett och ett halvt år :) Vore snyggt va?

nejnu ska jag ragga vidare efter AA.. puuzz/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

men beltan, haru miissat att AA är slut för 2008? återigen i typ februari... ångest, jag vet!!!

2008-12-14 @ 21:19:36
URL: http://unwritteen.blogg.se/
Postat av: b

åå, herrejösses! jag känner mig tom inombords. uusch!

2008-12-14 @ 22:11:55
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0