Maybe together we can get somewhere

Kvällen började hemma hos mig med Josefine, Mimmi och Agnes. Vi åkte (som vanligt) till 60, myyysigt :) 
Dit kom även Emma och efter ett tag åkte vi hem till mig igen. Dit kom Agnes och Gurra med rytmus-vänner. 
Jag var mest trött och ville gå och lägga mig, partyhumör asså.. 
Som skönt var fick vi ut folket tidigt och jag och josefine kunde gå och sova. 


Idag har jag bara tagit det lugnt, städat rummet och tränat.
Ikväll däremot, blir det partajj. Borta i Örby (vart nu det ligger), kommer allafall ta med mig mimsen så att jag inte går vilse helt själv.  

Den här låten är i min hjärna hela tiden, vi har den i vår film i skolan  (: /B

Kommentarer
Postat av: ellen

Halloj Bella! Hoppas du får en bra kväll borta i Örby (som jag vet vart det ligger) :D :D

Vi får träffas snart tycker jag!

pussen

2008-12-07 @ 00:23:44
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0