five

Vi bytte julklappar idag, ville bara säga det för jag blev så otroligt glad för allt som agge gav mig :) Just nu sitter jag och dricker te som jag fick av henne i en fin burk, det va jättegott, typ chai-aktigt. Jag dricker det ur Marilyn Monroe-koppen som jag också fick.. och koppen i sin tur står på Monroe-underläggen (;
Fick även en typ klänning som man ska sova i och en necessär. Blev jätteglad för allt, tack aggo mi baggo. :)
Jag gav till Emma detta år också och hon verkade bli glad för det jag köpt :) Älskar och se folk glada för nånting jag har gjort.. det händer ju inte så jävla ofta lixom. (:

Funderar på att kolla film nu, men bara ifall nån annan gör det.. he he he he. /B

Kommentarer
Postat av: e

ååh, kommer sakna lilla söta dig nu på lovet , vi får höras sen när du kommer hem :) ha det bäst plutt <3

2008-12-20 @ 22:41:55
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0