2 advent

Denna text är skriven av mig under en oinspirerande, tråkig samhällslektion.. enjoy!


Jul, jul strålande jul, glans över vita skooooooooooooooooogar- Julen är här och det är ju så fint, man vill bara äta en liten pepparkaka och kanske en lussebulle om man har lite tur och raggar ordentligt på tomten.
Jag vet att Nora är en sån som går i gång på tomtar, och såntdär juuul-porrigt... hihi, men hur kan jag klandra henne då jag vet, att jag, är likadan.
Jultomten som är så tjooooooock och fet, äter sin gröt och är snyyyygg i julkostym. Han har ett skägg som man kan taaa på, och ibland stövlar som äär så fina, dom gillar jag, men det bääästa är hans stoooora feta mage den är så snygg och härlig att ta på, jag älskar julen, men mest älskar jag tomten. JULTOMTEN är mitt livs man, han är sexig på ett jul-oskyldigt sätt. POOORR på tomtens laaaada.. och det bästa är ju att han har massa nizzar, nizzarna är nästan ännu sexigare än tomten själv. Dom vill man bara taaaa extra mycket på, och dom kan ju hjälpa till när tomten får problem.. hihi ibland med klapparna, men ibland med sitt eget paaaket.
 
Då är det bra att nizzarna finns, dom hjälper till och gör julen till en lite bättre sak för min del... hihi, vad dom gör vill jag inte gå in på, men ni kan ju tänka er hur roligt jag har..
Med fetto tomte, nizzar och helst också renar.
För ibland får renarna vara med på våra små lekar.. Jag vet att Nora gillar renarna väldigt mycket.. Just nu driver hon en kampanj för att sex med djur ska bli lagligt i Sverige.
och visst vore det kul om allt går i lås..
Då kan vi njuuuuta rejält... hihi Så med denna fina lilla text, vill jag önska alla en riktigt, riktigt, GOD JUL!
 
För har ni varit snälla i år, så kanske ni också få vara med och ta del lite av den kaka som Jultomten ääär..
 
& jag kan lova er alla, med oerhört gott samvete... att den är GOD!
 
kyzz. .

Kommentarer
Postat av: Korrraan

hahah bella stöördo! (: men godjul på dig med o jag tar självklart gärna del av den FETA kakan! pöösss

2008-12-07 @ 14:37:03
URL: http://www.korrees.bilddagboken.se
Postat av: mimmi

hahahahahah denna är ju stöööört rolig

2008-12-07 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0